Wednesday, July 11, 2007

Hemma i Norrköping

Tillbaka i Norrköping efter en vecka i regniga England. Klarade cutten och slutade 51:a, spelet känns bättre måste bara få i lite mer puttar, avsluta sista varvet med två birdies så det var sönt, tar med mig dom hem:)

Nu ska jag ta det lungt i en vecka och sen börja träna hårt igen inför TPC och de tävlingar som är kvar på ET. Har spelat 5 veckor i rad nu och det känns så en vecka ledigt ska bli väldigt skönt, hoppas den inte går så fort:)

Just nu sitter jag i Norrköpings hamn och knappar. Pappa har mycket på jobbet så jag fick hoppa in och jobba ett 12h pass, lite annorlunda mot tourlivet, overall, handskar, bensinlukt och skruva ventiler, jag föredrar nog touren:) Men det är bra att kunna rycka in ibland och öka ut kassan.

Hoppas det blir fint väder imorgon så jag kan sola mina vita fötter:) Nu är det bäst att jag jobbar lite...

No comments: