Tuesday, August 21, 2007

12:e plats i Wales

Nu är min ledighet slut för länge sen och jag har spelat två tävlingar på ET. Förra veckan var jag i Malmö och spelade TPC, vilket var en mycket rolig upplevelse. Spelet gick inte så bra, missade cutten med 3 slag men jag stannade kvar och tränade för det fanns så bra träningsmöjligheter, tänk om det kunde finnas så fina områden hemma.

Igår kom jag hem från Wales med en 12:e plats i babaget, min bästa placering hittills på ET. Det var tuffa förhållanden hela veckan, regn och blåst men det är väl så det ska vara där!? Jag hade mössa på mig hela veckan så det var skönt att landa i stockholm igår och mötas av lite varmare väder allefall. Det känndes bra att spelet lossna lite förra veckan så nu är det bara att köra vidare!

Idag bilar jag till Oslo och nästa tävling som börjar på Fredag.

No comments: